Rozhovor s brankářem Honzou Novákem

14.10.2013 16:44

Ahoj Honzo, tvoje bilance hovoří jasně: 2 zápasy jako hráč – 2 góly. Jeden z nejlepších střelců i golmánů FK Krnsko Co k tomu říci?

 
Je pravda, že mě osobně se celkem daří, ale bohužel to nepřináší body. Takže to tak netěší jako kdyby se dařilo celému týmu.
 

Kdy, jak a kde jsi začal s fotbalem, jakými oddíly a kluby jsi prošel?

S fotbalem jsem začal v 5. letech za FK MB a pak dále už jen v Krnsku.
 

Vzpomeneš si na nějaký nejsilnější fotbalový zážitek z tvého působení na hřišti za celou svoji kariéru a dále pak ve krneckém dresu dresu?

.Jeden z nejsilnějších zážitků byl když jsem skoro po roce nastoupil do zápasu po těžkém zranění.
 

Kdo je tvůj fotbalový vzor? A jakému fandíš týmů v zahraničí a jakému u nás?

Jelikož jsem golman tak je to určitě Petr Čech. V zahraničí je to FC Chelsea u nás je to SK Slavia Praha. 
 

Již v mladém věku sis postupně prošel vážným zraněním, což byl určitě důvod, proč tvoje kariéra nešla vyšším směrem. Můžeš nám o tom více říct, a jak těžké bylo vracet se zpět?

 
Každý určitě ví co se mi stalo, takže o tom ani není potřeba moc psát.V první řadě nebylo jisté jestli fotbal ještě vůbec budu hrát.Po skoro roční pauze, rehabilitace a cvičení jsem mohl znovu nastoupit. Začátek nebyl vůbec jednoduchý, popravdě jsem se i dost bál, ale časem strach zmizel a vše se vrátilo do normálu.
 

Jaké máš fotbalové plány a cíle do budoucna?

Chtěl bych s Krnskem ještě jednou postoupit 
.

Co bys řekl o Krneckém týmu, spoluhráčích, areálu, apod.?

V Krnsku je výborná parta což je základ. Mám tam hodně dobrých kamarádů. A co se týče zázemí není to úplně ideální, ale lidé kteří to tam mají rádi se snaží o zlepšení. Takže snad to tak půjde i dál.
 

Jak trávíš své volné chvíle mimo fotbal?

Rád hraju tenis a taky PS3. A mám doma ročního Jack russela terriera takže mám o zábavu postaráno.
 

S čím budeš spokojen na konci sezóny? 

Podle toho kde se teď v tabulce nacházíme, tak bych byl moc rád za posunutí do středu tabulky a dohrát sezónu ve větší pohodě.
Na konec bych chtěl poděkovat Parasovi, že mi dal možnost o sobě něco málo napsat.