Fotbalové kopačky a jejich vývoj

20.01.2012 16:35

Historie kopaček


Kopačky - Early Years

Historie Kopačky odráží vývoj a progresi krásne fotbalu v pozdním 19. století a do 20. století. Fotbalová pravidla a zákony byly zavedeny, aby vnesl do fotbalu více organizace a formální strukturu, což se podařilo. Jde převážně o provinční hru a sportu, který se těší oblibě po celém světě v 21. století. Fotbal jako hra byla součástí britského života po několik set let dříve, a protagonista jeden z prvních součástí pravděpodobně nejznámější a notoricky známých historických postav britské historie, King Henry VIII (1509-1547).

Kopačky: Nejstarší záznam - král Jindřich VIII v roce 1526

Henry VIII byl myšlenka k vlastnictví první pár kopačky

King Henry VIII jeho kopačky jsou uvedeny ve Great Wardrobe z 1526, nákupní seznam dne. Ty ušil jeho osobní švec Cornelius Johnson v roce 1525, za cenu 4 šilinků, což je ekvivalent 100 liber v dnešních penězích. Málo se o nich ví , že byly vyrobeny z pevné kůže, vysoký kotník a těžší než normální boty na den.

Kopačky - 1800 je

1830 je Kopačky

Kupředu 300 roky viděl fotbal vyvíjí a získává na popularitě celé Británii, ale ještě zůstane jako nestrukturovaná a neformální zábava, s týmy zastupující místní továrny a obce v rostoucí průmyslové země. Hráči nosili těžké, kožené pracovní boty, ke kterým byly přichyceny ocelové kolíky, můžeme je nazvat první kopačky . Tyto kopačky a kovové kolíky a cvočky tloukli do kopaček k  zvýšení přilnavost a stability.

V v roce 1800, byl viděl první posun kopačky z papuče (nebo soccus) hráči stejného týmu, začínájí nosit  poprvé stejné boty. Zákon také počítal s hřeby, které měly být zaoblené. Tyto kopačky váží 500 gramů a jsou vyrobeny ze silné, tvrdé kůže stoupající ke kotníku pro větší ochranu. Kopačky  mokré měli dvojnásobnou hmotnost a měl šest šrouby v podrážce.

Kopačky - 1900 je do roku 1940 na

Hummel 1920 kopačky

Kopačky styly relativně konstantní v celém roce 1900 až do konce druhé světové války. Mezi nejvýznamnější události ve světě, kopaček v první části dvacátého století bylo vytvoření několika výrobců kopačky, které ještě dělají kopačky dnes, včetně Gola (1905), Valsport (1920) a dánský výrobce kopačky Hummel ( 1923).

 

Adi Dassler kopačkyVíce než v Německu, Dassler bratři Adolf a Rudolf založil firmu Gebra ¼ der Dassler Schuhfabrik (Dassler Brothers továrně na boty), v Herzogenaurach v roce 1924 a začala vyrábět Kopačky v roce 1925, který měli 6 nebo 7 vyměnitelných kolíků, , které mohly měnit v závislosti na počasí a hře.

Kopačky - 1940- 1960 

Kopačky a jejich styly byly posunuty výrazně po skončení druhé světové války, protože letecká doprava se stala levnější a mezinárodních zápasů přibývalo. Tato kopačka byla lehčí, pružnější, že vlivem Jižní Ameriky kde, míč a dovednosti a technické schopnosti prudce rostli. Výroba kopaček se zaměřila na výrobu lehčí kopačky se zaměřením na kopací techniku a ovládání míče spíše než kopačku produkovat jako ochrannou obuv.

1948 viděl svět tvoření Adidas společnosti Adolf (Adi) Dassler , s jeho bratrem,   soupeřili v minulých letech až do současnosti. Bratr Rudolf založil firmu Puma společnost se v roce 1948, rychle zabidlela na trhu s kopačkamiy. Měli výměnné kolíky šroub z plastu nebo gumy poprvé, údajně Puma na počátku roku 1950, ale ctí také prohlášení Adidas (Přečtěte si příběh o Footy-Boots ). Kopačky té doby byly Stále nad kotníkem, se ale nyní se ze směsi syntetických materiálů a kůže, výrobu a dokonce i lehčí obuvi pro hráče, dne zobrazovat své dovednosti se.

Staré kopačky

Kopačky - 1960 

Technologický vývoj v šedesátých letech zažil závažný krok, změna v designu, nebyli již kotníkové návrh představil poprvé v historii fotbalu. Tato změna dovolil hráčům se pohybovat rychleji a měl je i Pele  Puma Kopačky v 1962 mistrovství světa.Adidas, se ale rychle ukázal jako vedoucí na trhu, i dodnes. Ve finále mistrovství světa z roku 1966, neuvěřitelných 75% z hráčů měl na sobě fotbalové Adidas kopačky.

1960 také bylo vidět několik jiných výrobců kopaček vstupujících na trh s vlastní značkou a stylem, včetně pokosová (1960), Joma (1965) a Asics (1964).

Kopačky - 1970 je

Pele Puma inzerátuSedmdesátých let začal s ikonickým 1970 mistrovství světa, který viděl úžasný brazilský tým zvednout trofej s Pelem opět v čele, tentokrát na sobě Puma krále kopačky. Deset let se bude vzpomínat pro způsob, jakým kopačky sponzorství vzlétl, kde se hráči věnována nosit pouze jednu značku. Z hlediska designu a stylu, technologický pokrok produkoval lehčí boty, a škálu barev, včetně vůbec poprvé, všichni-bílé kopačky.

Adidas kopačkyV roce 1979, Adidas vyrábí světově nejprodávanější kopačky Copa Mundial, postavený z klokaní kůže a postavený pro rychlost a všestrannost. I když Adidas zůstali dominantní, několik dalších výrobců kopačky se spojili včetně italského výrobce kopačky Diadora (1977).

Kopačky - 1980 je

Adidas Predator historieNejvětší vývoj poslední doby v designu a technologii Kopačky byla vyvinuta v osmdesátých letech bývalý hráč Craig Johnston, který vytvořil Predator kopačky, který byl nakonec propuštěn z Adidasu v roce 1990.Johnston navrhl Predator poskytnout větší tah mezi kopačky a míče a kopačky a zemí. Návrh počítal s větší plochou která může přijít do styku s míčem, když byla zasažena kopačky, s řadou moci a faleš zóny v oblasti stahování dovolit hráči vytvořit větší sílu a faleš, když udeří na "sladké míst" . Osmdesátá léta také viděla kopačky poprvé byl ze strany anglické firmy Umbro(1985), v Itálii Lotto a Španělska Kelme (1982).

Kopačky - 1990 je

Nike, kopačky1994 pily Adidas vydání Craig Johnston Predator navržen s revoluční design, design a technologie, takže je okamžitý a dlouhodobý úspěch. Predator touto dobou představoval vytlačováním technologie polymerů a materiálů, což umožňuje pružnější jediný, stejně jako běžné šrouby jsou nahrazeny ostré provedení zahrnující jediný, dávat více stabilní základ pro hráče. V roce 1995 Adidas vydali ostré podešve TRAXION technologie, které jsou zúžené ve tvaru čepele. Puma hit v roce 1996 s pěnou bez startu fotbalové mezipodešev, známý jako technologie Mobilní Puma, Adidas, na které reagoval znovu, tentokrát s knoflíky ve tvaru klínu ve stejném rok.Devadesátá léta viděla nové kopačky výrobce Mizuno Mizuno Wave jejich vydání v roce 1997. Další nové kopačky pochází z Reebok (1992) a Uhlsport (1993) s dalšími společnostmi připojuje k stále rostoucí, lukrativní a konkurenci na trhu.Nejvýznamnější devadesátých let vidělo vstup Nike , největší světový výrobce sportovního oblečení, takže okamžitě zapůsobila svým Nike Mercurial Fotbal bota (1998), váží pouhých 200g.

Kopačky - 2000 +

Jak technologie postupovala ještě dále, bylo použití nového výzkumu a vývoje v letech vidět do nového tisíciletí práva až do dnešních dnů, a to vedlo k posílení postavení na trhu velký tři tvůrci kopačky a prodejců, Puma, Nike a Adidas (zahrnující Reebok od roku 2006). Naštěstí je tu stále prostor na trhu pro menší výrobce, který nemá velké peníze, schválení smluv k dispozici, jako je Mizuno, Diadora, Lotto, Hummel a Nomis .

Prase kopačkyNedávný vývoj od roku 2000 došlo Nomis Wet technologie řízení výroby lepící bota (2002), Craig Johnston prase startu (2003), žraloka technologie Kelme (2006) a výjimečný design Lotto Gravity Zhero laceless Kopačky (2006) všechny, které jsou základem úspěchu, že tyto menší výrobci mohou dosáhnout tím, že produkuje specializovaných a technologicky vyspělé kopačky , které poskytují odlišné odlišení od výrobků sériově vyráběných z velké trojky. Laserová technologie také pomáhal vyrábět jako první na světě plně přizpůsobené fotbal tím před 2 páky , což je snad nejvíce vzrušující a inovativní na poslední vývoj.

Aktuální oblíbené kopačky Adidas patří "F50, Tunit a Predator, Nike Mercurial Vapor III, Air Zoom celkem 90. let a Tiempo Ronaldinho, Reebok a Umbro Rage Pro X Boots.

Kopačky - Budoucnost

Jak se debata zuří s ohledem na nedostatek ochrany poskytované moderními kopačky, a odezva, pokud jde o hráče zranění, lze jen těžko tvrdit, že hlavní výrobci přijít o své cestě za nejlehčí kopačky pro větší ochranu jedna. Šíření velkých obchodů sponzorské peníze, a to Nike Ronaldinho , Adidas s Davidem Beckhamem a Reebok s Thierry Henry , se stal obrovský faktor, který je podmínkou úspěchu a prodeje výrobce kopačky, ale je vnímána jako za cenu zranění a stagnace V kopačky výzkumu a vývoje.Jediné, co můžeme předpovídat do budoucnosti je integrace s technologii snímače, lehčí a výkonnější kopačky a další exotické vzory a styly.

Kopačky mají dlouhou cestu, protože král Jindřich vykračoval do oblasti Anglie v 1500 je: kopačky šla od kusu každodenní ochranný oděv, k velmi navržený a špičkových technologických produktů, který je důležitou součástí hráče zařízení.